DJEČJA KIRURGIJA

"Pružamo vrhunske kirurške usluge za vaše dijete"

U našem centru za dječju kirurgiju, obavljamo širok spektar postupaka prilagođenih potrebama vašeg djeteta kako bismo osigurali najbolju moguću skrb za vaše najmilije. Razumijemo da je svaki korak u kirurškom zahvatu važan, posebno kada je u pitanju vaše dijete. Zato smo ovdje kako bismo vam pružili miran i siguran put kroz proces.

NAŠ DJEČJI KIRURG

Na studiju medicine diplomirala je 1997. godine u Zagrebu. Od 1998. do 2010. godine radi na Odjelu hitne medicine u Splitu, a 2015. godine polaže svoj specijalistički ispit. Od tada predano radi kao dječji kirurg u Općoj Bolnici Šibenik.

Dr. Bogdanić iskusna je u izvođenju velikog broja operacijskih zahvata iz područja dječje kirurgije, kao što su operacije kile, fimoze, pilonidalnih sinusa, uklanjanje madeža, ateroma, lipoma ili uraslog nokta kod djece.

dr. Željana Bogdanić

Operacija fimoze je kirurški zahvat koji se koristi za liječenje stanja u kojem kožica prepucija (koja prekriva glavić penisa) nije moguća povratiti unatrag. Ova operacija, poznata kao cirkumcizija, uključuje uklanjanje dijela ili cjelokupne kožice prepucija kako bi se oslobodila glavića penisa. Cilj operacije je poboljšati higijenu, smanjiti rizik od infekcija i olakšati normalno mokrenje.

Fimoza

Operacija kila je rutinski kirurški zahvat koji se obavlja radi popravka izbočenja tkiva (kile) koje se javlja kada unutarnji organi probiju slabu točku u trbušnom zidu. Tijekom operacije, kirurg pristupa kili, vraća izbočene organe na svoje mjesto, a zatim pojačava ili popravlja slabu točku u trbušnom zidu kako bi spriječio ponovni nastanak kile.

Operacije kila

Operacija uraslog nokta je kirurški zahvat koji se koristi za liječenje bolnog stanja u kojem rub nokta raste u kožu oko nokta, uzrokujući bol, crvenilo i moguću infekciju. Operacija uraslog nokta obično se izvodi pod lokalnom anestezijom, a pacijenti mogu očekivati ​​da će se brzo oporaviti nakon zahvata. Ovaj postupak pruža olakšanje od bolova i sprječava daljnje komplikacije, omogućujući djetetu povratak normalnim aktivnostima bez nelagode.

Urasli nokat

Operacija pilonidalnog sinusa je kirurški zahvat koji se koristi za liječenje upale ili infekcije pilonidalnog sinusa, koji se nalazi u donjem dijelu leđa između stražnjice. Ova procedura uključuje otvaranje i čišćenje zahvaćenog područja te kirurško zbrinjavanje. Kirurg također može izrezati ili ukloniti oštećeno tkivo i stvoriti otvor koji omogućuje drenažu tekućine iz sinusa.

Pilonidalni sinus